Instalace Linuxu - HELP ME !!!

Jan Sembera jsembera at atlas.cz
Fri Jul 2 17:53:46 CEST 1999

> Prosím o pomoc při instalaci Linuxu.
Nez budu pokracovat dal, tak Vam predevsim reknu, aby jste si spravne
nakonfiguroval Vas postovni klient tak, aby neposilal zpravy ve formatu
HTML. Klient se v hlavicce nepodepsal, ale tipuji to na outlook.
(Nastroje - Moznosti - zalozka odesilani - format odesilani posty -
cisty text)

> Problém nastává při nastavení partions v druidu nebo f-disku.
> Nastavím mount na disku na FS Linux Native a program mě nepustí
>dál s tím, že FS musí být Linux Ext2. V Partion Magicu jsou partions
>videt jako others nikoli Linux ext 2. Prosím poraďte mi, jak
>pokračovat v instalaci.
To se mi taky stalo. Vstupte do partition magicu, zruste ´vsechny
partitiony linuxu, resetujte, vytvorte je v partition magicu znovu, pak
zkuste dat zase instalaci redhatu, a melo by to chodit...

Jan Sembera, Free Internet Services
Office E-Mail: fis at jinak.cz
Private E-Mail: sembera at atlas.cz
Listserv E-Mail: jsembera at atlas.cz