Internetove nakupy

Leos Bitto bitto at atrey.karlin.mff.cuni.cz
Tue Jul 20 17:07:30 CEST 1999

Michal Belicek (belicek at asset.sk) wrote:
: Michal Krsek wrote:
: > 2) Spolehnete se na platbu kartou. Bohuzel je tam jiste riziko, ze Vase
: > cislo karty bude nekdo vyuzivat. Pokud se rozhodnete ji pouzivat, budte
: > si
: > jist, ze platba probiha zabezpecenym spojenim (v browseru se Vam objevi
:
: no vida, kdyz jste to tu nacnul, chtel bych se taky zeptat. Mam kartu
: Maestro/Cirrus od Expandia banky a nejak se mi s ni nepodarilo platit
: a webu. Zadal jsem cislo karty, expiraci, jmeno a dotycna stranka mi
: rekla, ze takovou kartu nezna, nebo ze ji nemuze overit. Ma tady nekdo
: zkusenost s platbou kartou na webu (i v USA domenach) a jakyma kartama
: to jde?

Ja mam kartu VISA od IPB a bez problemu jsem si s ni pres web zaregistroval
nejaky software z USA, v dolarech. Je k ni vedeny korunovy ucet, banka (IPB)
vse prevadi a z uctu odpocitava v korunach. Rychle, jednoduche, pohodlne.
Akorad kdyz jsem si tu kartu zarizoval tak jsem byl upozornen na to ze za
jakoukolkiv (i opravnenou) reklamaci transakce pres Internet budu platit
nejaky poplatek, bylo to myslim asi 100 Kc.

Leos Bitto