Internetove nakupy

Martin Molhanec Ing. K313 MOLHANEC at feld.cvut.cz
Wed Jul 21 18:00:05 CEST 1999

    Mam dotaz, kolegove!

    Mam VISA kartu od Ceske sporitelny, je debetni, ma byt
mezinarodni. Zkousel jsem neco zaplatit na Internetu, ale neproslo
overeni. Ve Sporitelne tvrdej, ze by to jit melo. Mate nekdo s
touhle kartou nejakou zkusenost ? Nechce se mi nekde na Inetu neco
jen tak objednavat a utracet pripadne penize, abych zjistil, ze ta
karta funguje.

Martin

---
*  Ing. Martin Molhanec,CSc.       voice: (++420 2) 2435 2118        *
*            Czech Technical University in Prague                    *
*  Faculty of Electrotechnics      fax:   (++420 2) 2435 3949        *
*  Department of Electrotechnology Internet: molhanec at fel.cvut.cz    *
*  Technicka 2                     http://k313.feld.cvut.cz          *
*  166 27  PRAHA 6, Dejvice        Fidonet:  2:420/12.102            *
*                  C Z E C H   R E P U B L I C                       *