Internetove nakupy

Michal Krsek Michal.Krsek at cesnet.cz
Thu Jul 22 19:38:01 CEST 1999

Dobry vecer,

> sichrovat se
>
> Z kamennych bank zkuste treba IPB. Slibuje
> InternetHomeBanking. :-) U karet ma obraceny system nez vetsina
> jinych bank - kartu zaplatite a pouzivate zdarma. Mne osobne to
> treba vyhovuje vic nez naopak (karta zadarmo a poplatky za
> akzdou transakci). Samozrejme karta zdarma by byla lepsi.

Moment. Pokud ja vim, tak vsechny velke banky maji uvedeno za transakce u
obchodnika slovicko 'zdarma'. Jedine, za co se plati jsou operace s uctem
(vyber z bankomatu a dalsi). Overeno dnes odpoledne na webu, kdy jsem
zjistoval, na kolik by me prisla jeste VISA, kdyby nekde EC/MC nebrali :-))

> Jak jsem napsal v minulem mailu - vetsina bank, krome (dle meho
> nazoru) CS a KB, se snazi ke klientum chovat rozumne. Obejdete
> pobocky a ptejte se. Vetsinou radi noveho zakaznika dostanou,
> zvlast kdyz jim chce dat penize na bezny ucet (=minimalni urok) a
> jeste platit poplatky (at uz fixni nebo za transakci). Jen nekde ma
> clovek pocit, ze svou pritomnosti obtezuje.

No pak zvolte banku, ktera Vasi pritomnost nevyzaduje. :-)
Ve sve jsem byl jen dvakrat:  zalozit ucet a vyzvednout kartu
Od te doby se vzajemne neotravujeme ...

> Napodobne. A at to neni sproste :-)

Pokusim se zajistit vytvoreni konference o e-commerce, pokud uz nejaka
nefuguje ... Z adresy http://www.ces.net/cz/netrsrc/mail.html to tak
nevypada ...

Clovek by cekal, ze kdyz mame Asociaci poskytovatelu elektrnicke komerce
(APEK), ze se zmuze alespon na provoz listservu :-) Bohuzel pouzivaji webovy
system diskusi, ktery ja osobne nepovazuji za stastny (ten princip).

					MK