Overeni platnosti adresy

Martin Mares mj at ucw.cz
Wed Jul 28 14:50:57 CEST 1999

> jenomze nektere mailservery bohuzel neumoznuji tuto informaci zjistit
> jinak nez skutecnym poslanim mailu. Je to udajne kvuli bezpecnosti,
> osobne se mi to zda byt trochu paranoicke, ale je to tak.

   Ono to casto neni jen kvuli tomu, ze by to zverejnit nechtely --
pokud napriklad dany mailer funguje jen jako relay nejakym zpusobem
prepisujici adresy, tak samozrejme nevi, jestli na cilovem stroji
dany uzivatel existuje ci nikoliv.

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj at ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
"Q: How to start hacking Linux?  A: vi /boot/vmlinuz"