Overeni platnosti adresy

Dalibor Toman dtoman at fortech.cz
Wed Jul 28 18:59:38 CEST 1999

>   Ono to casto neni jen kvuli tomu, ze by to zverejnit nechtely --
>pokud napriklad dany mailer funguje jen jako relay nejakym zpusobem
>prepisujici adresy, tak samozrejme nevi, jestli na cilovem stroji
>dany uzivatel existuje ci nikoliv.

nejdete na to vsichni nejak slozite?? :

helo belbelbele.cz
mail from:<platna at adresa>
rcpt to:<testovana at adresa>

pokud po rcpt server vrati, ze je user OK pak tato adresa funguje. Druha vec je, zda zpravy na ni odeslane nekdo cte...
Jediny drobny zadrhel je, ze se takto musim zeptat ciloveho SMTP serveru.

Zdravi
D. Toman