Winproxy-poznam zda je nekdo pripojen?

Ing. Moravec Jan jmoravec at protel.cz
Mon Jun 7 10:12:19 CEST 1999

Dobry den,

On Fri, 4 Jun 1999, Milan Vacha wrote:

[...]
> Jde mi o to, ze pokud je k Internetu pripojeno vice uzivatelu najednou, tak
> ten u pocitace bez modemu, nepozna, ze telefonicke pripojeni site pouziva
> prez WinProxy jeste nekdo jiny a klidne odpoji spojeni (coz toho druhyho
> nekdy pekne nastve).

   nejde to vyresit volbou 'Demand Dial' + 'Hang up After'?

   Manual kap. 4.6 Telefonicke pripojeni {v predposlednim odstavci}:

"Pokud chcete, aby se spojeni vytvarelo automaticky pri pozadavku, pak
zaskrtnete check box 'Demand Dial'. V policku 'Hang up After' se dale muze
nastavit cas, po kterem bude spojeni ukonceno, jestlize po lince nebudou
prenasena zadna data."

   Neresilo by to Vas problem?

   Hezky tyden,
			Jan Moravec

Protel, s.r.o.                    ing. Jan Moravec
Na Hutmance 7        e-mail: jan.moravec at protel.cz
150 00 Praha 5       tel:        +420-2-57 295 700
Czech Republic       fax:        +420-2-57 295 777