Vlozeni textu do stranky na strane serveru

Ondrej Hlavacek ondra at asa.cz
Tue Jun 8 22:20:40 CEST 1999

Dobry den,
tohle je mozna off-topic dotaz.
Mam html stranku, ktera podporuje SHTML a potrebuju do ni vlozit data.
Avsak
server nepodporuje CGI scripty, resp. podporuje je, ale mohu tam scripty
pouze vlozit, ale uz nemohu menit prava na pristup k souborum, takze
nemohu
skrz nej otevirat nejake soubory na serveru. Nechci to resit ani pomoci
php
ci asp.

Tusim, ze existuji dve reseni:

1)pomoci tagu <script
src="server.se.scriptem?parametry_scriptu"></script><noscript>Zapnete si
prosim JavaScript</noscript>. Toto mi pripada jako docela bezpecne a
jednoduche reseni, kde v natahovanem scriptu budou pouze prikazy
"document.write ('<normalni_html_tagy_a_text>')". Uzivatele bez JScriptu
dostanou pouze hlaseni o zapnuti JScriptu. Ale je to takove osizovaci
reseni, ale slo by. Problem je v tom, ze onen script bude psan na Linuxu
Perlu, kde je jine odradkovani nez na PC a tudiz by script mohl vykazovat
chybu: nezname znaky (uz se mi to parkrat stalo). Ale chtel bych, aby to
chodilo i pri vypnutem JScriptu.

2)druhe reseni by se mi mnohem vice libilo, ale nevim jestli je vubec
mozne: Napisu script v Perlu, ktery vlozim do server parsed stranky
<!--#include virtual="na.mem.serveru?parametry"> a on preda svoje
parametry
scriptu na jinem serveru a jeho odezvu vlozi do stranky. Ma to jednu
velkou
vyhodu: o vlozeni nezada client (uzivatel), ale server, a tak je to
mnohem
_rychlejsi_. Take presmerovanim pres script mohu script vice zabezpecit
apod. Ale to ma take jeden problem: jak pomoci Perlu predat scriptu na
uplne
jinem serveru parametry a chytit jeho vystup? A jak nastavit timeout
spojeni, aby necekal vecne pokud je server zaneprazdnen? Nevite nekdo?

Nenapada nekoho jeste jine vtipnejsi reseni?
Dekuji

   www.petka.cz - internetovy casopis

  Ondrej Hlavacek
  ondra at asa.cz