panelakova sit na sidlisti

meszaros at eurotel.sk meszaros at eurotel.sk
Mon Jun 14 13:35:38 CEST 1999

> Pokud pouzijes slusne karty (SMC, 3Com ap.), ktere to podporuji, muzes
mit
> koaxovy segment 300 m.
>                        BoChal.

Ja som uvadzal doporucovanu dlzku. Aj UTP kabel kategorie 5 vie preniest
100Mbps na 150m, ale doporucena vzdialenost je 100m pre zcertifikovanie
kabelaze. Nejde o to ci ta kabelaz bude alebo nebude certifikovana, ale
stavat dlzky metalickych vedeni na hranu sa mi nezda ako vhodne riesenie.
Tie odporucania nie su samoucelne. Ak ma niekto chut behat stale s merakom
po kabli tak nech si ho kludne spravy aj 300m dlhy.

Peter M.