panelakova sit na sidlisti

Radek Langer student LANGERR at feld.cvut.cz
Wed Jun 16 12:21:07 CEST 1999

> Pro %subj% by mohla byt v budoucnu jako usita nova v teto zajimave
> diskuzi zatim nezminena technologie vyuzivajici pro sitove spojeni
> stavajici silovou sit. Videl jsem nabidku asi 2 kKc na port (paralelni),
> umi TCPIP, NETBEUI, IPX, dosah asi ctvrt mile, bylo to ale na 110 V.
> Urcite vsak existuji i evropsti vyrobci. O dalsich technickych
> podminkach nic s urcitosti nevim, zajimalo by mne to.
>
> K.Sandler

Myslenka je to dobra i kdyz by se to muselo jeste nejak domyslet, snad
by se dal vyrobit i konvertor (bacha na bezpecnostni predpisy), ale
ma to jeden hacek. Mezi propojovanymi subjekty nesmi byt
transfotmator. Neznam sice topologii sidlistni silove site, ale
myslim ze tam ten transformator bude <:-(. Krom toho je nutne se
napichnout na stejnou fazi.

Radek Langer
langerr at fel.cvut.cz