PHP

Bohumil Michal michal at fee.vutbr.cz
Wed Jun 23 08:39:34 CEST 1999

Petr Bozek wrote:

> Dobry den,
> Chci zkusit vytvorit sve stranky na principu http://zive.cpress.cz nebo
> http://www.pctuning.cz/ , no aby se ve strance nacitala dalsi. Nevim jak to
> vyresit, ale nemohu pouzit ASP pouze PHP. Muzete mi nekdo vysvetlit
> instalaci PHP a zprovozneni na Apache (zkousim to doma na svem PC),  popr.
> na Microsoft Personal server, ktery je na instalacnim CD W98.
> Kontaktujte mne prosim pres mail uvedeny nize.

Stahnete si php pro Win32.
Nainstalujte, podle navodu upravte php3.ini.
Soucsasti instalace je soubor php_iis_reg.inf, ktery provede vsechny
potrebne zmeny v registry, pak staci restartovat PWS (funguje to i s PWS
verze 1.0a z Win95 OSR2). V konfiguraci pak musite povolit scripting pro
ty adresare, kde chcete mit php kod.

Pokud v tom hodlate vice delat, muzete se prihlasit taky do mailing
listu php3 at lists.php.net.
Dokumentaci lze stahnout i v PDF formatu, takze mate off-line
dokumentaci stale po ruce.

Mozna tento dotaz patri spise do www-l at list.faf.cuni.cz - eventuelni
dalsi dotazy radeji bud tam nebo soukrome. Zvlast, pokud nekdo hodla
rozvijet debaty na tema ASP vs. PHP.

						Bohous
Bohumil Michal
e-mail: mailto:michal at fee.vutbr.cz