Reverzní DNS

Leos Bitto bitto at atrey.karlin.mff.cuni.cz
Wed Jun 23 11:52:47 CEST 1999

=?ISO-8859-2?Q?Ji=F8=ED_Kuchta?= (Kuchta at dean.fee.vutbr.cz) wrote:
: Pr=E1v=EC jsem zase dostal dopis od jednoho nestastnika, ktery si
: stezuje, ze se nemuze dostat na nase ftp. Na ftp.fee.vutbr.cz totiz
: mame nastavene, ze uzivatele z anonymnich pocitacu (tj. tech,
: ktere nejsou v reveznim DNS) maji smulu. Tito nestastnici mi pisou
: celkem casto, ze jejich provider odmita reverzni DNS podporovat
: (tentokrat je to IOL)

Tak takoveho providera bych s chuti nakopnul, a s velkym rozebehem...
Kdyz nejsou schopni udelat takovouhle zakladni vec, uz vidim jak se
budou tvarit az po nich budu chtit neco jen o trosku slozitejsiho. :-(

: a ze jsme neco zvlastniho, protoze vsechny jine
: servery ho pouzteji bez problemu.

Vsechny rozhodne ne. Pouze vetsina.

: Takze:  Jsme stutecne (spolu s VSE) takovi unikati, nebo o tech
: jinych kontrolovanych serverech nevime proste proto, ze to sami mame
: v poradku ?
:
: Vite nekdo jeste o dalsich serverech, ktere nepusti uzivatele z
: anonymnich pocitacu ?

ftp.fi.muni.cz alias ftp.linux.cz

Leos Bitto