Numericke kodovani domainovych jmen

Honza Pazdziora adelton at fi.muni.cz
Sun May 9 14:01:53 CEST 1999

Dobry den,

dostal jsem spam, ktery slibuje

	A secret program that will let you convert your web site
	address from www.yours_or_any_domain.com to
	http://81235%5876@25%36%3087%32%3973/ this will virtually
	eliminate spam complaints to your host. $129 value.

Jiz parkrat jsem dostal spam, ktery obsahoval URL s jedinym, relativne
dlouhym cislem. Vzhledem k tomu, ze na spam reaguji typicky prave
stiznosti k ISP WWW nebo postovniho serveru, odkud spam prisel, celkem
bych ocenil informaci o tom, jak takovy secret program za 129 dolaru
funguje, abych to mohl napsat v Perlu. Vyzkousel jsem, ze takoveto URL
funguje pouze na MSIE, konkretne vyse uvedene me hodi na aol.com.

Predem diky za nasmerovani,