pripojeni na internet

Petr Nachtmann petrnach at natur.cuni.cz
Wed May 19 15:39:26 CEST 1999

> V letnich mesicich budu na chalupe, kde neni telefon. Mam notebook s
> modemem. Muj dotaz je nasledujici.
> Poskytuje ceska posta moznost pripojit se oficialne (napr. na poste) k
> telefonni siti a stahout si postu ? Poradi nekdo jak resit tento problem.

Pokud by nahodou neposkytovala, jsou tu mozna nasledujici moznosti:

- pripojeni via GSM (ne vsichni lide ovsem maji mobil, ne vsechny mobily
  maji konektor na datovou komunikaci, ne vsichni uzivatele mobilu
  umoznujicich prenaset data maji pomerne drahy adapter pro pripojeni k
  pocitaci nebo roznou konektor pro RS-232 na telefonu...)

- pripojeni u souseda s tel. kabelem za patricny honorar :-)

- pokud je v nejakem blizkem meste internetova kavarna a vase posta je
  dostupna via POP3, muzete zkusit pouzit http://mailstart.com - tam
  nacvakate uzivatelske.jmeno at popserver.isp.cz do jednoho chlivecku a
  heslo do dalsiho.

Na nejakou skutecnou podporu Internetu si musime pockat. Symptomaticka je,
myslim, odpoved pana ministra Gregra(?) na anketni otazku, jestli pouziva
Inet:

"Internet pouzivaji pracovnici meho tiskoveho oddeleni. Kdyz na nem
najdou neco zajimaveho, vytisknou to a prinesou mi to" :-)

Petr Nachtmann