Carbon copy 32 5.0

Hanus Adler had at articon.cz
Sun May 23 12:42:09 CEST 1999

On Fri, 21 May 1999 13:27:37 +0200, Patrik Kadek <administrator at kredit.sk> wrote:

>V podstate som chcel pouzivat subj. na vzdialenu spravu servrov za
>firewallom. Na strankach www.microcom.cz som sa docital, ze subj. v tejto
>verzii podporuje spojenie cez firewall. Ja som vsak v konfiguracii nenasiel
>nic co by toto tvrdenie podporovalo.

Myslim, ze Vam nikdo v teto konferenci nebude schopen pomoci, dokud
neprozradite, jaky firewall to vlastne mate. Na kazdem se to patrne
totiz nastavuje jinak. Nechcete-li to prozradit z bezpecnostnich duvodu,
je to pochopitelne, pak se ale musite obratit jinam; nejspis na tu
firmu, od ktere ten firewall mate.

Jinak znovu podotykam, ze firewall je od toho, aby takovym spojenim,
jake planujete, branil. Kdyz je i presto povolite, mel byste takove
naruseni bezpecnosti vyvazit nejakym zvysenym zabezpecenim, treba silnou
autentizaci nebo tim, ze to spojeni budete forwardovat pres sifrovany
tunel.

Jinak, obavam se, ze to je v teto konferenci tak trochu offtopic, nebo
ne? Zkuste radeji comp.security.firewalls.

S pozdravem

Hanus Adler

--
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
							-- Henry Spencer