Jak prenaset vetsi soubory (OT)

Marek Antos marek at antos.cz
Mon Nov 1 22:54:37 CET 1999

> Podle nekolika stranke v Internetu je to
> Doc. Ing. V. S., CSc.
>
> Tj. neni to pravnik, ale spise technicky poradce pravniku a
> autor zakona o elektronickem podpisu.

Veci jsou nekdy jeste slozitejsi, nez vypadaji. Doc. Smejkal _je_
pravnik, byt mate pravdu, ze neni JUDr. Je totiz "promovany pravnik",
tedy pravnik bez doktoratu, podobne jako treba popularni Kalvoda.
Takovych behaji po svete desitky, dnes se uz misto "prom. prav." dava
radeji Mgr.

Soucasne je ovsem take Ing., protoze ma za sebou i nejakou vysokou
skolu technickeho zamereni. A pred nedavnem ziskal docenturu, takze
je i Doc.

Jinymi slovy: tituly jste mu prisoudil zcela presne, ale o pravnickou
kvalifikaci jste ho pripravil ponekud nespravedlive.

Marek

*-=[ Marek Antos ]=-=[ ICQ: 13955905 ]=-=[ Internet Info, s.r.o. ]=-*
*-=[ LUPA - server o ceskem Internetu ]=-=[ http://www.lupa.cz/  ]=-*