Obsah FTP

Radim Sadilek sadilek at cpress.cz
Fri Nov 5 15:24:03 CET 1999

na tohle je idealni ftp client Bullet proof (win9x /winnt). Pri prochazeni
adresaru uchovava seznam souboru a adresaru v souboru ulozenem na internim
disku. Cili po
prvnim projiti ftp serveru je mozno se prepnout do stavu offline a vklidu
si adresarovou strukturu projet aniz by jste byl pripojen na inet.
Pozadovane soubory
se daji dahazet do fronty a po opetovnem pripojeni se automaticky vami
zvolene
soubory a adresare zacnou stahovat