Obsah FTP - upresneni

Merlin merlin at drings.cz
Wed Nov 10 20:47:46 CET 1999

Nejdrive bych chtel podekovat za odpovedi, ktere jste zatim napsali, ale
bohuzel temer nic z toho neresi to, co jsem myslel.

1 odpoved:
> hmmmm skuste subory ako index, ls-lR pripadne s priponami .Z alebo .gz
>
> ak tie subory neexistuju, skuste ich stiahnut aj tak. niektore FTP servery
> ich dokazu na poziadanie vytvorit...

2 odpoved:
> na tohle je idealni ftp client Bullet proof (win9x /winnt). Pri prochazeni
> adresaru uchovava seznam souboru a adresaru v souboru ulozenem na internim
> disku. Cili po
> prvnim projiti ftp serveru je mozno se prepnout do stavu offline a vklidu
> si adresarovou strukturu projet aniz by jste byl pripojen na inet.
> Pozadovane soubory
> se daji dahazet do fronty a po opetovnem pripojeni se automaticky vami
> zvolene
> soubory a adresare zacnou stahovat

obe tyto odpovedi predpokladaji, ze budu prochazet dany FTP server, coz je
ale presny opak toho, co chci. Ja bych potreboval, aby toto delal program
sam v podstate neco jako treba Teleport Pro (ktery stahuje cele servery
(adresy)), ale aby soubory NESTAHOVAL opravdu, ale pouze zaznamenaval info
o nich. takze bych mel v podstate katalog FTP serveru a teprve potom bych
si vybral soubory, ktere chci stahnout (to uz samozrejme umim).

Kdyz nad tim tak premyslim, tak by stacilo (pri nejhorsim) i neco jako DOSacke
"dir /s > list.txt", ale to je opravdu krajni reseni, protoze takovyto
vystup je znacne neprehledny.

Jinak konec druhe odpovedi vypada presne tak, jak bych si to predstavoval -
az na to "rucni" prochazeni FTP...

3 odpoved:
> Na stahovani z FTP serveru, slouzi programy Cute FTP ,
> umi to i WinCommander, mozna i WinManager, ale

ano, ale tyto programy stahuji rovnou i soubory a to ja nechci - viz vise.

> to si nejsem jistej. Jinak na stahovani celych aderes
> slouzi napr. Teleporter Pro.

ten pouzivam na mirror celych serveru (mimochodem asi nejlepsi co znam:))

doufam, ze jsem problem trochu upresnil a opet predem dekuji za jakekoliv
reakce

s pozdravem Merlin

 Merlin <merlin at drings.cz>
      Czech Republic