off-line browsing - znovu

Vitezslav Svoboda kutrinec at iol.cz
Tue Nov 23 17:02:41 CET 1999

Puvodni fce programu je trochu jina - akcelerator, tj.urychluje nacitani
stranek a sice tak, ze zjistuje zmeny a tyto pak nacte, z toho vyplyva, ze
vyuziva cache (jestli vlastni nebo od NN jsem nezkoumal) z jiz nactenych
stranek, browseni probiha primo v NN, takze ani nevite, ze je spusten (otom
informuje ikonka v systray).
vs
Merlin <merlin at drings.cz> píse v diskusním
pøíspìvku:199911122015.VAA45292 at ns.felk.cvut.cz...