Licence

Marek Doležal Marek.Dolezal at benzina.cz
Wed Nov 24 06:23:12 CET 1999

Vazeni,
 jelikoz jsem se dnes dozvedel o vypadku listserveru, opakuji svuj dotaz ze
dne 18.11.

 Mam nasledujici problem:

4 servery 4.11 v jednom strome. Na vsech aplikovan patch 7. Kazdy server
licencovan, jeden pro 100, druhy pro 50, dalsi pro 25, dalsi pro 100.V
monitoru serveru, ktery ma 25 licenci, vidim prihlasene jako plnohodnotne
uzivatele (bez hvezdicky) i uzivatele,kteri nemaji na dany server zadna
prava. Vznika mi problem s poctem pripojeni, nebot se mi autentikuji
uzivatel z uplne jineho kontextu bez prav na dany server. Jak se pocitaji
licence? Scitaji se  pro strom? Proc se mi uzivatele hlasi k serveru na
ktery nemaji zadna prava?

Diky za rady

Marek Dolezal