Telefonicke pripojenie siete

Post.Man Post.Man at atlas.cz
Mon Nov 29 23:13:14 CET 1999

V poslednom case, ked sa pripojim PC na internet doma prostrednictvom modemu
pevnej linky, stava sa mi dost casto, ze po urcitej dobe sa mi prerusi
telefonicke pripojenie. Napriklad po 8, 16 alebo 24 minutach a asi 30-40
sekundach. Nakolko pouzivam zvyhodnene tel. cislo, kde je impulz po 8
minutach, mam iste podozrenie. Nemoze ist o nejaku hru hackera, napr. o
desynchronizaciu prazdnymi datami? So zhodne nakonfigurovanym notebookom pri
pripojeni inou pevnou linkou na ineho providera nie su ziadne problemy.

Post.Man