Rychlost pripojeni

Merlin merlin at drings.cz
Sun Oct 10 16:38:59 CEST 1999

Dobry den,

koupil jsem si modem (WELL FM-56PCV) a chtel bych se zeptat cim
by mohlo byt, ze se pripojim nejvys 2600bps. Mam digitalni linku
a pripojenej jsem k Cesnetu. Pritom muj kamarad ma linku analogovou
modem taky 56kb a je pripojenej k Telecomu a jede mu to podstatne
rychleji.

Taky by me zajimalo, jestli je normalni, ze prijmuti asi 10 kratkych
textovych mailu a odeslani asi 10 kratkych text. mailu mi trva neco
pres 5 min. - neni to trochu pomale? A cim by to mohlo byt. Pouzivam
mail v Netscape Communicatoru 4.6 en. Odeslani pomoci SMTP a prijem
pomoci POP3 - oboje ten samy server.

Dale mam jeste dotaz ohledne delky pripojeni. Plati se to co mi ukazuje
telefonicke pripojeni site (W95 OSR2) a nebo to co mi pise log modemu?
Protoze log modemu mi uhazuje pripojeni asi o 20s delsi, takze nevim,
kdy mi presne naskakuje dalsi jednotka.

predem mockrat dekuji za jakekoliv odpovedi

    Merlin