VOLny a NETELIGENT

Michal TALMAN talman at regionet.cz
Thu Oct 14 12:23:55 CEST 1999

> Pomuze zakazat protokol V.90, K56FLEX
> U Rockwell modemu to je +MS=11,1
> U jinyho si to najdete v manualu.

> Toto je prasarna od Rockwellu. Takto se domlouvaji K56FLEX zarizeni.

Zkousel jsem ted modem uplne na jinem miste a ejhle spojil i s tou
"prasarnou" ;o) Ale asi jen proto, ze jsem za ustrednou a nez mi to ten
modem na druhe strane zvedne tak ty divne zvuky skonci a modemy se spoji.
Zkousel jsem ale nastavit na modem AT+MS=11,1 coz dle manualu odpovida
V34.bis ale ty zvuky na zacatku jsou slyset porad .... cozpak se nedaji
vubec vyhodit ?

Diky

M.