SJka stahnout vsechny prispevky ?

h vpetr at bigfoot.com
Thu Oct 21 22:34:05 CEST 1999

nerikam ze celou, ale treba poslednich 6.000 prispevku coz u NEWS
cz.comp.linux je tak 4 mesice zpet ....

je tam na to limit (alespon v OE), kdyz zmacknete tlacitko Stahni, zacne
stahovat dalsich predchozich X tisic, pokud neni limit nastaven (checkbox),
stahne vsechno. To tlacitko tam musite mozna dostat pres kontextove
menu/upravit panel nastroju...