jak zjistit dynamickou IP adresu

h vpetr at bigfoot.com
Sat Oct 23 15:18:03 CEST 1999

V tom malu ji psat ani nemusi, nebot bude jiste uvedena v hlavicce mailu
jako odchozi host.

Jedine, jak byste si ji mohl zjistit je, ze byste skenoval cely rozsah IP
toho ISP a teoreticky lze za urcitych okolnosti zjistit z Win lokalni
(NetBios) nazev prave pripojeneho pocitace. Dale pak muzete testovat, zda ti
uzivatele s Win9x maji do sveta nasdilene disky (bez hesel) :-))

Nebo se smluvite na IRC a tam ji uvidite (pokud ji nebude chtit ukryt).

vp