Simulace IP adresy.

Vladimir Michl michlv at penguin.cz
Tue Oct 26 09:38:53 CEST 1999

On Wed, 20 Oct 1999, Skola Kromeriz wrote:

>     Vzhledem k tomu, ze mi mi kolegova kladou prekazky v pristupu k tomu
> PC s pristupem na Internet, tak musim nekde u sebe zkonfigurovat pocitac
> tak,
> aby datagramy IP protokolu, se tvarili jako datagramy toho pocitace co
> pristup
> na Internet ma povolen a pri prijmu datagramu zase odchytaval a zpracoval
> datagramy, ktere patri tomu PC s tim co pristup ma povolen. V siti NESMI
> vzniknout situace o tom, ze doslo k detekci dvou pocitacu se stejnou IP
> adresou. Jen podotykam, ze Proxi na ten PC nedaji, dost mozna asi ani
> [...]

Asi jedinou moznosti je masquarading na tom PC, ktere ma pristup na Inet.
Masquarading lze udelat pomoci WinProxy (ci neceho podobneho) pod Win XX,
nebo pomoci Linuxu.

*  Name:    Vladimir Michl                                           *
*  E-mail:  Vladimir.Michl at seznam.cz                                 *
*  Web:     http://www.penguin.cz/~michlv                            *
*  Tel:    +420/68/5391545                 Work: 068/5711292         *
*           068/5391545                          Czech Republic      *