Modem pro VOLny ?

Jan Kremer ezopa_op at traveller.cz
Wed Oct 27 07:03:52 CEST 1999

> Souhlas, muj 3com se pripojuje prumerne kolem 49kb a opravdu to svisti ! ... ale kamos nechce davat velky prachy za 3com, staci mu nejakej interni 56kb, ale jak jsem zjistil, ne vsechny funguji.

Modemy muzou mit rychly jak chteji, vetsi problem je paterni sit, kterou
maji asi poddimenzovanou - alespon podle infa na jejich WWW to tak
vypada. 64K nebo 128K linky do okresnich mest a 1G do krajskych.
To mi pro ocekavany zajem nepripada nic moc. Osobne jsem to
zkousel z Opavy a propustnost je dost nizka, hlavne vecer, kdy
mi pripojeni pres Eunet jen svisti ....
(takovou 64K linku zahlti spolehlive par cilejsich "browseru" pres
normalni 28K pripojeni)

Jan Kremer
ezopa_op at traveller.cz
(MIME 8859-2, Quoted printable,  ISO nebo Windows)