Modem pro VOLny ?

Michal TALMAN talman at regionet.cz
Wed Oct 27 10:43:16 CEST 1999

Modemy muzou mit rychly jak chteji, vetsi problem je paterni sit, kterou
maji asi poddimenzovanou - alespon podle infa na jejich WWW to tak
vypada. 64K nebo 128K linky do okresnich mest a 1G do krajskych.
To mi pro ocekavany zajem nepripada nic moc. Osobne jsem to
zkousel z Opavy a propustnost je dost nizka, hlavne vecer, kdy
mi pripojeni pres Eunet jen svisti ....
(takovou 64K linku zahlti spolehlive par cilejsich "browseru" pres
normalni 28K pripojeni)

*******
SOUHLAS, ale ja se puvodne ptal, jaky interni modem 56kB se mi vubec spoji k VOLnemu na rychlosti vyssi nez 33,6 ?
Diky

M.