Jak zabezpecit telnet pres Firewall ?

Petr Skoda skoda at pleione.asu.cas.cz
Wed Oct 27 22:21:33 CEST 1999

On Wed, 27 Oct 1999, Jan Lan wrote:

> A co takhle zkusit nejakou verzi OTP (one time password - snad :-) ) ?
>
> 	Honza

Dekuji za napady - trochu jsem cetl klasiku Garfinkel+Spafford a tam
se mi taky zalibila moznost OTP - nemusi to byt ani secureID ale staci
nejaky jednoduchy algoritmus ktery si kazdy spocita a nebo jeste
vytisknout par hesel do zasoby a jen si odskrtavat - pokud nekdo neco
takoveho bude zkouset, dejte mi, prosim, vedet.

Predsunuty e-mail server taky asi neni spatne reseni pro postu -

Budeme o tom uvazovat. Zatim diky.

*  Petr Skoda                         Tel   : (0204) 649201, l. 361     *
*  Stelarni oddeleni                          (0204) 620361, 620136     *
*  Astronomicky ustav AVCR            Fax   : (0204) 620250             *
*  251 65 Ondrejov                    e-mail: skoda at sunstel.asu.cas.cz  *
*  Ceska republika                            pskoda at mbox.cesnet.cz     *