Outlook Express vyplnuje divne "from"

Daniel Konopah daniel.konopac at seznam.cz
Sun Oct 31 12:29:05 CET 1999

Uz drive jsem si vsimnul, ze mi na hotmail chodi od nekterych jedincu, kteri
pouzivaji Outlook Express,  e-maily s podivnymi oznacenimi odesilatele, tj.
zacinajicimi definici MIME kodovani, za kterymi teprve nasleduje jmeno. Nyni
jsem si zaridil konecne e-postu domu, objevil na harddisku program, ktery se
jmenuje Outlook Express, a pokusil se jeho prostrednictvim poslat "help" na
nekolik robotu jako Agora, WebMail, Archie ... Jenomze nikdo neodpovidal.
Rozeslal jsem tedy stejne dopisy z freemailu seznam, a odpovedi zacaly
okamzite prichazet. Soudim, ze problem je v Outlooku, ktery przni polozku
"from". Da se s tim neco delat?
Diky