Statistika prenosu dat pres sit. kartu

Petr Snajdr snajdr at firma.seznam.cz
Thu Sep 9 10:54:32 CEST 1999

On Thu, 9 Sep 1999, Pavel Cimbalnik wrote:

> Zdravim ve spolek,
>
> jsem postaven pred problem jak zmerit pocet dat
> prenesenych pres sitovou kartu. Oc se jedna. Budeme
> pripojeni pres sitovou kartu do Internetu a ja potrebuji
> merit mnozstvi prenesenych dat jak z internetu, tak do
> internetu. Lze to zajistit primo prostredky WIndows NT,
> nebo existuje nejaky shareware, nebo jeste lepe freeware
> slouzici k temto ucelum ?

SNMP zjisti a preda info, MRTG graficky znazorni v case
Prvni je v NT standardne, druhe se da i pro NT najit na Internetu
--

S pozdravem
   Petr Snajdr

Seznam Ceskeho Internetu: http://www.seznam.cz/
Magazin pro kazdeho: http://www.novinky.cz/
Seznam Dnes: http://dnes.seznam.cz/
Navody, recenze, technika:
http://www.novinky.cz/Index/TechDesk/
Zacit se dnes ucit Perl je jako koupit si listek na Titanic