Statistika prenosu dat pres sit. kartu

Lumir lm at its.cz
Thu Sep 9 13:22:46 CEST 1999

> mam ten samy dotaz s tim rozdilem, ze OS je RH Linux 6.0
> a interface do internetu je seriak

	dobre a dle me zkusenosti i ucinne je sledovani pomoci accountingu, ktere
podporuje primo jadro linuxu. Pres ipchains - u kernelu verze 2.2.x - nebo
ipfwadm u 2.0.x
se nastavi pravidla a z nich se pak kazdou periodu ziskavaji udaje.
	Vsechno uvedene a jeste s grafickym vystupem umi IPAC - ma vlastni
konfiguraci, ktera podle verze kernelu generuje pravidla a program, ktery
nascitane udaje prepracuje na graficke vyjadreni.
	Na program se muzete podivat na:
http://www.comlink.apc.org/~moritz/ipac.html Je tam i presne popsana jeho
konfigurace a oziveni. Pripadne dotazy zodpovim nebo je smerujte do
konfereence o linuxu.

	s pozdravem

			Lumir