Poplatky v Ostrave

Jiri KUCERA jiri.kucera at seznam.cz
Wed Sep 22 20:04:44 CEST 1999

No jestli v olomouci taky predelavali system tarifikace, je to dost mozne.
Ta zmena je v tom, ze uz se nepocitaji impulsy elektronicky, ale
vypocitavaji. Pry se zaregistuje nekde do databaze hovoru jenom volane
cislo, cas zacatku a cas ukonceni. Z toho se to pak vsechno odvozuje. Myslim
si, ze na tom letaku to je dostatecne popsane.
Ono by bylo stejne nejlepsi. kdyby se tu ozval nejaky pracovnik "Telecomu"
(fuj, co jsem to rekl) a vsechno to osvetlil. Hlavne jednu vec, jestli to
budu muset reklamovat kazdy mesic. Kdyz jsem se zeptal pracovnice na
oddeleni stiznosti, nedokazala mi odpovedet, jestli to bude dalsi mesic v
poradku.
Me fakt zarazi, ze tento problem dorazil i do Olomouce a asi dorazi vsude
tam, kde se bude predelavat ta tarifikace. No asi zavolam do Novy a ve
zpravach se dozvime vic. Jenom pak nechcu videt tu invazi na reklamacnich
oddelenich Telecomu.
S kabelovkou to nevidim moc dobre. Ja jsem se po tom pidil uz pri zkracovani
impulsu na zacatku roku, ale moc nadseny nejsem. Kabelove modemy sice
zlevnily, ale instalacni poplatek i pausal jsou moc vysoke. Nerikam, ze 3200
mesicne za 64kB pevnou linku je zrovna moc, ale tam urcite bude i omezeni v
downloadu (do 1 GB pausal a pri prekroceni kazdych 100 MB, 400 korun navic,
nebo tak nejak). Ja pouzivam registrovany Connection meter a ve statistice
mam stahnute po modemu prumerne 200MB mesicne za coz platim v prumeru 700Kc
telecomu. Do jednoho GB je to 5x700 tj. 3500 korun, coz se zase od tech 3200
tak moc nelisi. Je sice pravda, ze se pripojuju hlavne v nejlevnejsim tarifu
a u kabelovky je to jedno, ale pokud budu 14 dni na dovolene, tak u
kabelovky zaplatim plnou castku a u telecomu zhruba polovicni.
Tohle je aspon muj nazor a pokud ma nekdo jiny, samozrejme mu ho nebudu
vyvracet. Staci do ruky vzit kalkulacku. Oni to maji vsechno moc dobre
propocitane.
Jirka.