prosim dost (poplatky v Ostrave)

Petr Šobáň Petr.Soban at seznam.cz
Thu Sep 23 13:56:24 CEST 1999

Martin Bily <bily at cs.felk.cvut.cz> pí¹e v diskusním pøíspìvku:199909230828.KAA67589 at ns.felk.cvut.cz...
> Dobry den,
>
> prosim ukoncete debatu na tema tarifikace, pripadne se
> s ni prestehujte do konference smajlik at cs.felk.cvut.cz.
> Tady uz tech prispevku zacina byt nejak moc a primou
> souvislost se zamerenim konference v nich nevidim.

Jaktoze ne? Taky se musim nejak na INTERNET pripojit.
A diky temto prispevkum jsem zjistil ze me take uctovaly
spatne (podekovani tem co to zjistily a napsali o tom).
Jak jinak bych se o tom mel dozvedet kdyz SPT mlci a zase
se tak casto na I99 nepripojuji aby me ucet za telefon zarazil
svoji vysi, nebot z neho telefonuji i normalne.

e-mail: Petr.Soban at seznam.cz
 www.volny.cz/soban