Jak na to?

Petr Šobáň Petr.Soban at seznam.cz
Mon Sep 27 20:29:43 CEST 1999

@í <edurasova at iol.cz> píše v diskusním příspěvku:7slp4p$g5h$1 at argo.telecom.cz...
>     Kdo mi poradí, pro vetšinu z vás s jednoduchými vecmi, jak dostat
> vytvorenou prezentaci na internet? Jsem v této oblasti úplný zacátecník. Tak
> tedy dekuji za pochopení. Mám vytvorenou prezentaci v programu Microsoft
> PowerPoint. V jakém formátu jí budu dávat na sít - v HTML ?

Ano

>Nebo v jiném,  v
> jakém? Existuje jiný zpusob jak dostat stránky na sít, nez pres pruvodce
> publikováním ve WWW?

Me pruvodce publikovanim funguje normalne - pouzivam ten co je u IE 5.0 CZ
PowerPoint neznam.

Take se daji stranky prenest pomoci FTP.
Zalezi co server podporuje.

>     Mám zaregistrovanou doménu a uz jsem neco zkoušel, ale neúspešne. Vzdy
> jsem stroskotal ma tom, ze mi pocítac napsal, ze server napodporuje
> rozšírení aplikace Front Page. Presto vím zcela bespecne, ze server toto
> rozšírení podporuje. Mozná mám nejak špatne nastavený pocítac. Nevím si s
> tím rady. Pouzívám Windows NT 4.0

Pozor na mala a velka pismena W95 mezi nimi nedela rozdily (nevim jak NT) ale Linux a jine OS
ano neni chyba zde?

e-mail: Petr.Soban at seznam.cz
 www.volny.cz/soban

čeština vítána v UNICODE - UTF-8