IRC sluzba

Lumir lm at its.cz
Tue Sep 28 13:26:31 CEST 1999

apod. Jestli bych ho nemel kontaktovat aby si spravili nastaveni, nebo
> je chyba u me?
> Muzete mi poradit v cem by mohl byt problem?

na 99% procent nebude k vasemu IP existovat resolve - k vasemu ip neexistuje
zpetny zaznam prevadejici ip na jmeno. A nebo opacne, existuje zpetny
zaznam, ale neexistuje prevod zaznam -> ip.
Vas ISP musi dana IP, co pouziva pro dial-up pripojeni, pripsat do DNS,
pokud ho provozuje. V kazdem pripade je to on, na koho se obratte.
Pokud to nepomuze, napiste mi IP a zkusime neco zjistit.

> Dalsi vec, jestli by mi mohl nekdo doporucit nejaky terminalovy IRC
> klient do Linuxu, diky.

BitchX
http://www.bitchx.org

s pozravem