Automaticke rozesilani viru "PrettyPark.exe"

Dan Ohnesorg dan at feld.cvut.cz
Sun Apr 2 22:51:00 CEST 2000

On Sun, 2 Apr 2000, Petr Lázňovský wrote:

> 1. Jak je mozne, ze se ve zdrojaku neukazuje moje adresa, na kterou mi
> to prislo? Umi ji snad vir po doruceni odstranit? Predpokladam, ze
> puvodne tam byt musela, kdyz mi to prislo....
Nebyla tam nikdy, byla jen v transportni obalce, ktera zanikla po ulozeni
zpravy do Vaseho mailboxu.

> 2. Je mozne, aby vir po spusteni odeslal email na nekolik adres zcela
> automaticky na pozadi, a klient si ani nevyzadal potvrzeni tohoto ukonu?

Samozrejme, typicka zavada vsech M$ maileru. Jedine reseni je nepouzicat
Outook a Exchange. Obecne tim mohou trpet vsechny mailery podporujici
preview zpravy, pokud interpretuji html nebo javascript (VB script),
pripadne situace nastane po otevreni souboru obsahujiciho nejaka makra.

> 3. Pomuze propriste aby si dotycna ukladala adresy do adresare ve
> formatu "nekdo at _no vir_nekde.cz" a pri kazdem emailu _no vir_
> odstranovala. (to je peknej vopruz....)

No to je podle me temer nemozne, koho to bude bavit? Drive nebo pozdeji se
na to vykasle. Tohle nesmi byt ponechano na libovuli uzivatele, tohle se
musi resit na urovni spravy systemu.

zdravim
dan

DDDDDD
DD  OOOO               Dan at feld.cvut.cz
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Nejztracenejsi den naseho zivota
je ten, kdy jsme se nezasmali.