Casovy server

Hanus Adler had at articon.cz
Tue Apr 4 03:33:12 CEST 2000

On 31 Mar 2000 14:00:34 GMT, Leos Bitto <bitto at atrey.karlin.mff.cuni.cz> wrote:
>Hmm, a pokud se vam nebude chtit cekat, pouzijte jejich NTP server
>195.146.99.1. Drive fungoval jeste 195.146.98.1, treba zase bude.
>Tyhle informace jsem dostal uz asi pred dvema roky primo od jejich
>techniku. Zakladem uspechu je se na technicke otazky ptat primo
>techniku a nenechat si neco nakukat od prvniho obchodnika ktery
>zvedne telefon - to plati vsude, a u CZCOMu obzvlast.

Chtel bych mit Vase znamosti :) ja jsem se taky dovedel, ze maji --
jejich slovy -- ,,interni time server``, ale prestoze jsem mluvil
postupne se tremi lidmi, zadny nebyl ochoten mi jeho adresu dat. A to
i kdyz jsem je jemne informoval, ze asi zacnu zvazovat prechod k jinemu
providerovi.

To same plati o news serveru, o ktery jsem je jiz (marne) zadal
tolikrat, ze si to uz ani nepamatuju, takze pokud nahodou znate take
osobu, ktera by mi mohla pomoci, dejte mi prosim na ni kontakt. Me
rekli, ze jsem pry jediny zakaznik, ktery o news zada, a to interpretuji
jako vyzvu abych prestal otravovat...

zdravim, Hanus Adler

--
"The day Microsoft will make something that doesn't suck is probably the
 day they'll start making vacuum cleaners."