boot disketa

Pavel Kodytek p.kodytek at volny.cz
Mon Apr 10 00:25:08 CEST 2000

> Zdravim,
>
> Da se udelat. Osobne ji delam rucne, coz da dost prace,
> jednodussi je vytvorit ji pomoci NT4.0.

To dost neprichazi v uvahu - nebudu kvuli jedne diskete instalovat NT, navic
si myslim, ze to bude "v podstate jednoduche" - jen vedet jak na to.

> Dal jsi ale malo informaci.

To sem si uvedomil az po odeslani.

Takze jedna se o nasledujici:

Dve PC propojena sitovymi kartama primo mezi sebou, pricemz:

OS - Win98 CZ

PC1 HDD 27 GB
PC2 HDD 4,3 GB

PC2 bez FDD (ale bootable CD-Rom nebo sitova karta - poznamka dale)
PC1 FDD, bootable CD-Rom nebo sitova karta

PC1 ATX
PC2 AT

> O jakou se jedna sitovou kartu ?

OvisLink Fast Ethernet Adapter 10/100 mbps
model 8139ATX
conector RJ45
bus type  32 bit
protokol CSMA/CD
standart IEEE802,3 IEEE802,3U
RAM size - system

(to sem opsal z krabice - snad to postaci)

Podporuje boot ze site, ale nevim jak na to, a pak pravdepodobne potrebuje
dokoupit nejakej bios, jestli jsem tomu porozumel dobre z manualu. Pak mi
jeste neni jasny, co a odkud a jak ze sita taha. (Jestli nekdo vi, at pouci,
jak to vlastne nainstalovat.)

> Jaky pouzivas protokol ?
> Pokud pouzivas TCP/IP, jaka ma byt adresa, maska atd.

TCP/IP, adresa a maska neverejna - prizpusobim se podle potreby

> Ted chci pridavat 3c509 ISA EtherLink III
> Protokol pouzivam TCP/IP.
>
> Muze poslouzit i jako vzor pro vytvareni dalsich typu.
> Pokud mas zajem mohu zaslat.

Zajem bych mel, pripadne jsete par rad k tomu

na adresu p.kodytek at volny.cz

Pavel