MP3 player

Peter Lacus zorba at pobox.sk
Tue Apr 11 02:27:13 CEST 2000

Jaroslav Lukesh wrote:

> DOS, DOS, jedine DOS! takovehle OS & MP3 prehravac neeee...

MPG123 pod linuxom mi v pohode prehrava .mp3 pakovane na 128kbps, i ked
uznavam, ze len v mono rezime (-m), ale zato v plnej kvalite
(44100/16bit). A da sa pri tom aj tukat do klavesnice. :^) WinAMP pod
w95 ide zasa stereo, ale len s downsamplingom na 22050Hz. Jedine, pod
cim mi to nijako rozumne nefunguje, je DOS :^) (a to som skusal vsetky
tu preberane playery a este nejake dalsie). Pocitac je 486/66/16MB,
konkretne Compaq Deskpro 4/66i.

Bedo.