Casovy server

Martin Macok martin.macok at underground.cz
Tue Apr 11 10:12:35 CEST 2000

On Tue, Apr 11, 2000 at 02:25:56AM +0200, Peter Lacus wrote:

> to, ze je to blizko geograficky, este vobec nemusi znamenat, ze je to
> blizko aj po TCP/IP. Programy na synchronizaciu casu si aj tak zvyknu
> kalibrovat odozvu a do +-1s tolerancie sa obvykle trafia, aj ked je
> server na druhom konci sveta. Osobne pouzivam 'ntp.nasa.gov' alebo
> 'swisstime.ethz.ch' (predsa len su svajciari hodinkova velmoc ;-)).

Ja myslim, ze nejjednodussi a v 90% funkcni reseni je takove, ze spustite
traceroute nekam.pryc.z.lokalu a postupne si vyzkousite prochazejici
routery, zda na NTP odpovi a vyberete si 1-2 nejblizsi.

--
< Martin Mačok        martin.macok at underground.cz           <iso-8859-2>
  \\  http://kocour.ms.mff.cuni.cz/~macok/  http://underground.cz/  //