Pevna linka do zahranici

Jan Satko satko at quanto.uniag.sk
Thu Apr 13 16:13:45 CEST 2000

> Dobry den,
> zajimalo by me, jak si lze obstarat pripojeni do zahranici o kapacite
> rekneme 1Mbit, bez vyuziti sluzeb tuzemskych ISP? Jde mi konkretne o tu
> linku (fyzicky) - od koho maji treba provideri sve linky vedouci do sveta?

Nuz tuezmsky provideri maju linky prenajate od medzinarodnych providerov,
ktory poskytuju svoje linky.A zvazsa to je realizovane tak, ze sa vyuziju
vlastnici optickych liniek(napr. Telekomunikacie) a na hraniciach si to
sa tieto optiky zozvaraju :-) Viete si predstavit zeby EBONE rozkopal
Prahu kvoli 155Mb/s a 2.5Gb/s linke ? :-)

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{     JS3417-RIPE        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }