Pevna linka do zahranici

Filip Jirsák Filip.Jirsak at centrum.cz
Thu Apr 13 17:34:50 CEST 2000

Spousta ceskych proviceru pouziva optiku natazenou podel ropovodu
(spolecnost Mero nebo tak nejak), ta sit se jmenuje Ebone. Zrovna nedavno nejaky bagrista v
Nemecku ten kabel prekopl, a pak byla vetsina ceskeho internetu odriznuta od zahranici.
Filip Jirsak

Objevujte Internet s http://www.centrum.cz
Založte si svuj mail na http://mail.centrum.cz