Re: Interní modem Well FM 56 PCI

McPear mcpear at volny.cz
Fri Apr 14 02:25:58 CEST 2000

miroslav prchal <miromiro at razdva.cz> pí¹e v diskusním
pøíspìvku:8co0lo$6sp$1 at news.inet.tele.dk...
> Prosím o radu s pøipojením tohoto modemu na "VOLNY", který po spojení s
mode
> mem neprovede ovìøení hesla a dojde k odpojení.
>
> mira
>
> ramona at volny.cz

Mel jsem podobny problem s internim modemem GVC (Rockwell) 56 PCI, nekdy se
na chvili pripojil a po chvili konec. Mam OS M$ W98. Pripojuji se pres
normalni tel. cislo na VOLNY pres analog. ustr. Pomohlo mi, kdyz jsem
prenosovou rychlost modemu snizil na 33,6. Neb jsem prosty uzivatel a upravu
provedl zkusenejsi, bylo to asi tak:
Ovl. panely - modemy vlastnosti - upresnit - zvlastni nastaveni ... a sem
pribylo:
w2+ms=11,1,300,33600,1,0
ne vsechny povely se tykaji te rychlosti, ale sorry nevidim do toho.
Od te doby vse OK, za cca 2 mesice asi 1 nechtene odpojeni (bezne 1-2 hod v
kuse pripojen). Pry to je tou starou osklivou linkou.
Snad to pomuze i vam.
S pozdravem

Vojtìch Hru¹ka (Vojtech Hruska)
mailto:v.hruska at email.cz