Stahovani webu pro off-line

Martin Macok martin.macok at underground.cz
Mon Apr 24 21:50:42 CEST 2000

On Mon, Apr 24, 2000 at 06:18:58PM +0200, Hroudn} wrote:
> tak jako vetsina z vas se pripojuji pres dial-up a proto
> se snazim co nejvice cinnosti s internetem provest v
> rezimu off-line (bez pripojeni).
> Sem tam tedy stahnu cely server, ci kompletni obsah nejakych
> stranek pomoci off-line stahovace (Webzip, apd.), abych
> si to mohl v klidu, bez impulsu za telefon procist a pripadne
> zaarchivovat.
> Vetsinou to jde jak po dratkach, ale obcas se mi stane,
> ze nejaky server se nenecha stahnout... Zkratka to
> zkopne a pusti jen par souboru. Pritom prohlizet on-line
> pres IE jde v pohode.

Kde je chyba, na to asi tezko takto prijdeme. To byste musel rict presnou
verzi programu, konkretni server a konkretni nepovedenou udalost ... pak
uz by se to snad mohlo vystopovat, takhle akorat muzu sumarizovat par
postrehu.

0) Prikaz pro stahovaci program muze byt spatne zadan/nakonfigurovan.
1) Samotny program/klient muze byt chybny.
2) Server muze ale nemusi poskytovat "directory listing".
3) V pripade, ze server neposkytuje directory listing, muze/nemusi program
(klient) extrahovat URL z HTML stranek.
4) Server muze detekovat verzi prohlizece/klienta a podle toho se ruzne
zachovat (treba i odmitnout pristup).
5) Jednotliva URL na serveru muzou byt generovana pomoci Javascriptu,
klient to nemusi umet.
6) Server muze pomoci nejakych obskurnich technik detekovat pokus o
automatizovane stahovani a zareagovat (ale neni to bezne).
7) Java, plugins, flash & ostatni ... ?

Pravdepodobne jsem na neco zapomnel, ale pokud nepodate konkretnejsi
informace, tak vam asi nikdo moc nepomuze. Nejspis budete muset hodne
patrat na vlastni pest a experimentovat.

P.S. Osobne pouzivam program "wget", jeho pouziti neni sice prilis
uzivatelsky pritulne, ale po prostudovani dokumentace a zvyknuti si jsem
navysost spokojen ...

--
< Martin Mačok        martin.macok at underground.cz           <iso-8859-2>
  \\  http://kocour.ms.mff.cuni.cz/~macok/  http://underground.cz/  //