Stahovani webu pro off-line

Jaroslav Lukesh lukesh at seznam.cz
Wed Apr 26 14:49:31 CEST 2000

Jsou to opravdu cookies.

Nekdy jsou zakazany nektere identifikacni retezce (webzip, web dowloader a
pod.).

Pokud se na server nepripojite ani Lynxem, jsou to cookies. Pouzivat
stahovadlo, co podporuje cookies, nebo povolit jejich pouzivani.

Konec diskuse.

             Jaroslav Lukesh, K-net
               http://www.k-net.cz
      Multimedia, Networking, Communications
              Windows terminals, NC
         computer hardware and software

| Odesílatel: mario <mario at itnet.cz>
| Komu: net at cs.felk.cvut.cz
| Předmět: Re: Stahovani webu pro off-line
| Datum: 25. dubna 2000 22:19

| a to zas ne. pokud v robot.txt zakazu (resp povolim) jen nektere stranky,
tak mi to stahne jen ty povolene. ostatni nikoliv.