registrace domen na slovensku

Jan Satko satko at quanto.uniag.sk
Fri Apr 28 09:06:33 CEST 2000

> list.
>
> Ne ze bych se nejak vyznal v zakoutich pravidel registraci
> domen na Slovensku (koneckoncu tento thread zacal mym
> nevinnym dotazem :), ale ze zaznamu v RIPE mi prijde, ze
> pan Uhlar je na tom s domenou fantomas.sk asi tak stejne,
> jako pan Satko s domenou uniag.sk.

Ved ja sa nehadam. Len som podotkol pri prilezitosti tych domen, ze
Matus Uhlar "Fantomas" ma domenu fantomas.sk, cize osobneho charakteru.
Ale je to okej nakolko ma zivnostensky list a ico.
Len som poukazal na v podtstate osobnmu domenu, nic viac.

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{     JS3417-RIPE        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }