3 sitove kary

Jaroslav Lukesh lukesh at seznam.cz
Wed Aug 9 10:13:30 CEST 2000

| nevite nekdo zda je vubec mozne rozchodit
| na WinNTworkstation 3 sitove karty najednou?
| Zkousel jsem 3 ruzne, 3 uplne stejne a porad
| to umi jen dve z nich...

Asi to bude tim, ze je to workstation :-(

Pred hodne par lety existoval patch na NT4Wks co z nich udelal pouhou
zmenou nekolika polozek v registru server, ale uz nevim ani jak se to
jmenovalo.

Pokud to potrebujete jako bridge/router/firewall, tak zkuste jednodisketovy
linux, treba freesco je takovym dobrym zacatkem (libilo se to i memu
sefowi, ktery ma logo windows vypalene v mozku).

Zdravi

             Jaroslav Lukesh, K-net
               http://www.k-net.cz
      Multimedia, Networking, Communications