3 sitove kary

Jaroslav Lukesh lukesh at seznam.cz
Thu Aug 10 10:43:40 CEST 2000

| Odesílatel: Petr Mayer <mayer at softcons.cz>
| Myslel jsem puvodne, ze k jedne pevne lince
| mi nebude cinit problemy pripojit 2 ci vice LAN
| pres jedno PC na kterem bezi Winproxy
| (i kdyby tam melo bezet neco jineho).
| Jak postupem casu zjistuji, nejedna se o tak
| jednoduchou otazku. I kdyz kdybych dokazal
| rozchodit ty 3 sitove karty, bylo by vymalovano.
| Problem u linuxu je v tom, ze by si to vyzadalo dalsi
| hw (takle to mam na PC ktere se trivialne vyuziva
| treba jenom na serfovani) a preci jenom jsem
| take obeti vindousovskych reseni...
| Kdyz jsem do teto problematiky zacal stourat,
> [...]

Tak to asi spatne vidim. Je to jednoducha a zaroven i levna zalezitost.
Staci vam k tomu nejaka 386 s 8 MB RAM a dvema (treba i peti) sitovkama.
Klidne bez harddisku, jen s flopinou. Pak si najdete www.freesco.org, nebo
trochu (dost hoooodne) slozitejsi je www.linuxrouter.org (to uz fakt musite
neco vedet o linuxu, ja se v podstate linux prave na tomhle ucil).

To freesco je takove, ze i muj sef je schopen je (uspesne - overeno)
nastavit a to je windowsak jak z reklamy M$. Takze se to jmenuje freesco...
jo a je to zadarmo :-)

Zdravi

             Jaroslav Lukesh, K-net
               http://www.k-net.cz