Pevna lajna-Sdileni Ulice 5.Kvetna cislo popisne 68 a okoli zhruba 300metru

Martin Vobr martin.vobr at rebex.cz
Sun Aug 13 00:04:46 CEST 2000

"Martin Winzig" <winzig at sh.cvut.cz> wrote in message
news:8lvu33$1r1j$1 at ns.felk.cvut.cz...
>     Chci si natahnout pevnou lajnu domu takze pokud by nekdo mnel zajem se
> mnou
> tuto linku sdilet tak se prosim ozvete na telefon 0603173528 na mensi
> vzdalenost to potahneme ethernetem  pripadne pomoci radioveho "Modemu
> Siemens M101" cilova cena by byla radove 1000Kc mnesicne a od teto ceny se
> odvodi zpusob a rychlost pripojeni.
> Pripadne pokud nekdo v dane lokalite uz ma pevnou linku tak se s nim rad o
> rozdelim a sem tam zaplatim nakou tu fakturu :-) .
>

>     TJ  ve 4 rech lidech to bude lajna s pocitanym prenosem a pokud by se
> [...]

:-) Vzhledem k tomu, ze jste neuvedl mesto tak jste patrne bud z Prahy nebo
Brna :-)

Jinak si rikam, ze by asi bylo efektivnejsi vyvesit papir nekde u vas na
rohu ulice, protoze tam bude jiste vice lidi, kteri to k vam maji do 500
metru nez ve zbytku ceskeho internetu. I kdyz kdybyste mi dotahl pevnou
linku domu, tak by se mi to docela libilo :-) :-) :-)

MV